Бонуси
Бонус — це пропозиція магазину або сервісу, яка приносить клієнту додатковий зиск. У вужчому розумінні бонусами називають кошти, які повертаються покупцям після оплати товарів чи послуг: це можуть бути кешбек, бали програми лояльності тощо. Найчастіше вони зберігаються на персональному рахунку клієнтів і використовуються для оплати наступних замовлень або обміну на інші переваги — наприклад, подарунки або безкоштовну доставку.
На нашому порталі ви знайдете бонусні пропозиції компаній із різних категорій, таких як одяг, електроніка, фінанси, освіта, розваги тощо.
Види бонусів
Бонуси, що нараховуються для майбутніх покупок, відрізняються не тільки форматом нарахування, але й способами отримання. Далі ми детально розберемо найпопулярніші з них.
Бонуси за виконану дію
Бонуси за покупки зустрічаються в онлайн-магазинах та сервісах дуже часто. У цьому випадку в картці кожного товару чи послуги вказується кількість балів, яка буде нарахована після оплати. Деякі компанії дозволяють користуватися бонусами одразу після покупки, інші встановлюють термін активації — зазвичай близько 2 тижнів. Також можуть існувати обмеження щодо оплати товарів балами:
- до 100% вартості;
- до 20-80% вартості;
- у межах різниці між закупівельною та роздрібною ціною.
Також бонуси нерідко видаються й за інші дії: створення облікового запису, заповнення анкети, підтвердження номера телефону, підписку на розсилку або сторінку в соцмережах абощо.
Бонуси на день народження
У день народження клієнт може отримати від компанії персональне заохочення у вигляді бонусних балів. Їхня кількість залежить від політики магазину та ніші, в якій він працює. Щоб отримувати такі подарунки, користувач повинен зареєструватися на сайті продавця та вказати дату народження. До цього слід поставитися відповідально, тому що в більшості випадків змінити відомості можна буде лише через службу підтримки. Чимало компаній, щоб уникнути зловживання акцією, нараховують вітальні бонуси лише на облікові записи, створені понад 30 днів тому.
Магазин може видавати бали й у власний день народження — прямо зараховуючи їх на баланс або збільшуючи кількість за покупки.
Бонуси для постійних клієнтів
Для постійних покупців у різних магазинах та сервісах розробляються окремі бонуси. Їх можна отримувати за програмою лояльності, у пуш-повідомленнях на сайті або в мобільному застосунку компанії, а також у поштовій розсилці.
Нерідко додаткові бонуси прив'язуються до окремих категорій товарів та послуг. Наприклад, у «Сільпо» це групи продуктів (крупи, зелень, корм для тварин тощо) та позиції окремих виробників. У деяких компаніях накопичені бали можна витрачати на додаткові послуги: доставку, пакування, додаткову гарантію та інші.
Бонуси для нових клієнтів
Вітальні заохочення для новачків здебільшого видаються за виконання певних дій, наприклад:
- реєстрацію;
- підписку на розсилку;
- підтвердження номера телефону;
- написання відгуку за першу покупку;
- встановлення застосунка тощо.
Найчастіше такі бонуси можна використати миттєво. З їх допомогою новий покупець отримує знижку та можливість оцінити сервіс продавця. Також за першу покупку в деяких магазинах нараховується більша кількість балів.
ТОП 10 найкращих бонусів на Codes
Магазин | Бонус | Умови |
---|---|---|
Мірсон | 1% кешбеку | Зараховується на бонусний рахунок після оплати будь-якого замовлення |
MotoZilla | 2% кешбеку | Зараховується на бонусний рахунок після оплати будь-якого замовлення. Балами можна сплатити до 25% від вартості покупки |
Telemart | До $30 на гаманець Steam | Купити товар бренду MSI з акційного каталогу та написати про нього відгук на сайті магазину |
Comfy | 100 грн на бонусний рахунок | Підписатися на розсилку магазину електронною поштою. Балами можна сплатити до 30% від вартості покупки |
Алло | 1% кешбеку, 50% кешбеку за невикористану додаткову гарантію, до 100 грн за відгук, подарунок на день народження | Зареєструватися на сайті магазину, вказати дату народження та робити покупки на вказані суми |
Фокстрот | 100 грн на бонусний рахунок | Підписатися на розсилку магазину електронною поштою. Сума, яку можна покрити балами, вказана у картці кожного товару |
Y.ua (Цифра) | 50 грн | Вказати мобільний номер та підписатися на розсилку магазину електронною поштою |
MTA | 100 грн | Підписатися на розсилку магазину електронною поштою. Сума замовлення для використання балів повинна бути не менше ніж 1000 грн |
EVA.UA | 1% кешбеку | Зареєструвати картку постійного клієнта «EVA Мозаїка» |
Yakaboo | 300 грн | Зареєструватися на сайті магазину. Балами можна сплатити до 50% від суми замовлення |